Războiul „11 septembrie”


by iullyan

Un gând de libertate,
Adus din ţări departe,
Un vânt al schimbării,
Un gând acătării…

Un terorism nesuprimat,
Ne face să uităm
Pentru ce-am luptat,
Şi America am ajutat.

Ce-am primit în schimb?
Mă-ntreb, fără să mint…
O criză de la ei?
Un maldăr de lei?

Nu, noi doar am ajutat,
Nişte vieţi am curmat,
Nişte vieţi de soldaţi
Şi ai noştri fraţi…

Pentru ce-am luptat
În Afganistan
Şi ne-am apropiat
De America, ce ne-a uitat?

Obama ne râde-n nas,
NATO ne-o trage-n nas
Şi noi într-un război luptăm
La lei ca pradă ne dăm…

Azi se-mplinesc opt ani
De când fraţi suntem cu tirani
Şi noi în schimb primim
O criză, şi o iubim…

4 comentarii

  1. Foarte interesantă percepţia ta…eu nu văd lucrurile atât de sumbre, ştiu doar că unele lucruri se întâmplă pentru că aşa trebuie şi le accept, fără să judec sau fără să mă întreb de ce se întâmplă aşa.
    Sunt foarte mulţi care aleg să dea vina pe alţii pentru ceea ce se întâmplă, dar nu e chiar aşa. Cel mai bine e să ne uităm spre noi înşine, să citim adevărul din noi, şi să nu-i lăsăm pe alţii să ni-l impună pe al lor.

  2. Eu de obicei judec… Şi din punctul meu de vedere, ne-am înfrăţit cu americanii cam degeaba…
    Şi dacă nu judecăm noi, atunci cine să judece?

  3. Dac[ nu noi atunci cine…:)..atunci c\nd judec[m nu facem decât să modificăm negativ. Există un exerciţiu care îţi poate demonstra fizic acest lucru…scăderea propriei energii, dar nu numai.Îl poţi face cu cineva, dacă te interesează…întinzi mâna lateral(oricare) si gandesti poyitiv despre o persoana, in acest timp, persoana care e cu tine se lasa încearca sa ti aduca mana langa corp, apasa pe ea cat de mult poate. Încearca acelasi lucru gandind negativ despre o persoana, si nu numai.
    Acesta este deasemenea un bun exercitiu pentru a afla daca vreu sau nu un lucru, la nivel inconstient…de exemplu…daca vrei sa te lasi de fumat.

  4. eu nu obişnuiesc să gândesc negativ… nu am văzut sfârşitul acestei lumi când am scris poezia, şi nici n-o văd, cum nu văd sfârşitul Americii sau al României… Am văzut mai mult ce a fost, aşteptând pe viitor să fie mai bine (sunt sigur că va fi mai bine)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

